Politika kvality

Poslanie zariadenia

Vlastný zmysel nachádzame v tom, že pomáhame hľadať zmysel iným !

Vízia:

Dosiahnuť dominantné postavenie medzi zariadeniami sociálnych služieb,zvyšovať spokojnosť
klientov motivovať zamestnancov, mať stabilné a vyrovnané hospodárenie.

Pre trvalé napĺňanie vízie prijal manažment nasledovnú

    Politiku kvality:
  • Uplatňujeme Systém manažérstva kvality ako nástroj trvalého zlepšovania a rozvoja v zariadení
  • Vytvárame Cieľavedome dlhodobé, pozitívne vzťahy so zákazníkmia zainteresovanými stranami.
  • Akceptujeme slobodnú voľbu klienta jeho potreby a očakávania, prioritou je spokojný klient.
  • Zaisťujeme systém bezpečnosti klienta a zákazníkov s eliminovaním negatívnych vplyvov na životné prostredie.
  • Monitorujeme, analyzujeme a priebežne vyhodnocujeme požiadavky, očakávania a spokojnosť klientov a zákazníkov k dosahovaniu európskych štandardov poskytovania služieb.
  • Neustále zlepšujeme podmienky pre ďalší rozvoj našich aktivít, kladením dôrazu na osobnostný rozvoj zamestnancov, zvyšovaním ich odbornej úrovne a ich kompetentnosti.
  • Vytvárame pracovné prostredie, ktoré eliminuje riziká, vylučuje vznik možných chýb, a podporujúce vzájomnú dôveru, zodpovednosť, motiváciu a tímovú spoluprácu.
  • Vytyčujeme, pravidelne vyhodnocujeme a aktualizujeme strategické a ostatné ciele zariadenia.
  • Smerujeme k neustálemu zdokonaľovaniu a trvalému zlepšovaniu všetkých procesov v zariadení.

December 2017

Riaditeľka DD a DSS
HRON

certifikát certification